יום שבת, 27 באוגוסט 2011

ג'ינג'ים נהנים יותר?

בהנחה שלא חייתם מתחת לסלע בחודש האחרון ואתם שומעים גלגל"צ כסוג של ברירת מחדל בעבודה או באוטו, בטח שמעתם את השיר הראשון ש-אד שירין (Ed Sheeran) הוציא, The A Team. זה שיר רגוע כזה, נורא דמיאן רייסי, חמוד וקומיוניקטיבי לעורכים המוזיקליים הקשוחים בגלגל"צ, שיר שמתאים לטחון בכל שעה של היום. מזל באמת שהם נזכרו מכיוון שהשיר הזה כבר חודשים להיט בבריטניה.


Ed Sheeran

האמת היא שהשיר הזה ממש טוב, למרות הנושא המורבידי משהו שלו (הוא עוסק בבחורה מכורה לסמים) אבל לא משנה מה אד שירין ישיר, הכל יישמע טוב עם קול נהדר כמו שלו, או כמו שרנדי ג'קסון היה אומר באמריקן איידול - "you can sing the phonebook DAWG!".


אד שירין הוא בחור בן 20 שפרץ ממש לפני כמה חודשים לתודעה המוזיקלית עם השיר האמור, מסתבר שהוא חורש את לונדון כבר כמה שנים בהופעות נון-סטופ ורק עכשיו הגיעה הפריצה הגדולה. עוד משהו שהבריטים מתייחסים אליו בחיבה רבה הוא היותו ג'ינג'י. יש לי חברה שטוענת שרק העובדה הזו מבטיחה לו מקום בגן עדן...


השיר החדש שלו שרץ עכשיו ברדיו הבריטי הוא You Need Me I Don't Need You שהסגנון שלו הוא הפוך לגמרי מ-The A-Team - זה שיר שנוטה יותר לכיוון ההיפ-הופ ופחות לכיוון הפולקי שמאפיין את הסינגל הראשון שלו. האמת? אני מתה על השיר הזה, יש לשירין את הדבר החמקמק הזה שנקרא Swag, אני לא ממש יכולה לתרגם את זה מבחינת תיאור של הגישה. זה רק מראה עד כמה שירין יכול להיות מגוון ולא לסמוך רק על סגנון אחד ולהיות one trick pony. דמיינו לכם את דמיאן רייס עושה ראפ... לא מתיישב כל כך טוב, הא?



השאלה המעניינת היא האם גלגל"צ ילכו בעקבות הרוח הבריטית ויטחנו גם את השיר החדש או שישארו נאמנים לסגנונות מוזיקליים מנומנמים עד ים-תיכוניים. בכל מקרה, אם הם יחליטו שכן להכניס את השיר לפלייליסט זה רווח נקי לכולנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה