יום שבת, 21 במאי 2011

Genius Playlist #2 – I Could've Been The Heavyweight Champion of the World

יוצא לי בזמן האחרון לשמוע המון מוזיקה כשאני בתנועה (מ/אל תחבורה ציבורית או סתם בהליכה ממקום למקום) והרשימה הזו שעלתה לי לאחרונה היא אחד הדברים המושלמים להתרוצצויות, בנוסף לעובדה שאני אוהבת בכל ליבי כל אחד מהשירים ברשימה, שלא להזכיר שכמעט לכולם יש מילים נהדרות. דרך טובה לתאר בכללי את הסגנון של הרשימה זה הגל החדש והמתוחכם יותר של הבריט-פופ (Nu-Britpop? זה מונח תקני בכלל? האם ניתן להוסיף לכל סגנון Nu? שאלות קיומיות שכאלה). יש פה להקות יחסית צעירות שחייבות את הקריירה שלהן למהפכה של אואזיס ובלר אי שם בניינטיז. בלי הרבה דיבורים, נתחיל ברשימה. אחד הדברים שאני הכי אוהבת ברשימה זה ה-Flow שלה, לא הייתי יכולה לסדר את השירים יותר טוב בעצמי.

*כל רשימה שנוצרת ב-genius באייפוד או באייטיונס כוללת 25 שירים, השיר בו התחלתי תמיד יופיע ראשון, אני בכוונה לא מייפה ולא מורידה או מחליפה אף שיר, אני לא מתביישת במוזיקה שאני אוהבת

1. Reverend and the Makers – Heavyweight Champion Of The World



2. The Pigeon Detectives – Take Her Back



3. The Enemy – Had Enough



4. The View – Same Jeans



5. Hard-Fi – Living For The Weekend



6. Editors – An End Has A Start



7. Klaxons – Golden Skans



8. The Wombats – Moving To New York (BBC Radio 1 Live Lounge)



9. Maximo Park – Our Velocity



10. Razorlight – Before I Fall To Pieces



11. Kasabian – LSF (BBC Radio 1 Live Lounge)



12. Reverend and the Makers – He Said He Loved Me



13. The Pigeon Detectives – I'm Not Sorry



14. Editors – All Sparks



15. Jack Peñate – Torn On The Platform



16. Hard-Fi – Tied Up Too Tight



17. Kaiser Chiefs – Everything Is Average Nowadays



18. Scouting For Girls – She's So Lovely



19. The Enemy – You're Not Alone



20. Klaxons – It's Not Over Yet



21. Kasabian – Fire



22. Dirty Pretty Things – Bang Bang, You're Dead



23. Editors – Smokers Outside The Hospital Doors



24. The Pigeon Detectives – This Is An Emergency



25. Elbow – One Day Like This (BBC Radio 1 Live Lounge)



כמה נקודות לסיום:
יש נציגות מאוד מכובדת ל- Pigeon Detectivesול-Editors, שתי להקות שיש להן סולן מתולתל. צירוף מקרים? I don't think so!

הקאבר של ה-Klaxons ל-It's Not Over Yet של , הוא אחד הקאברים המהממים בהם נתקלתי.
One Day Like This של Elbow הוא שיר סיום אולטימטיבי לפלייליסט כזה, אפילו אם הוא לא ממש קשור לשאר השירים, אבל אי אפשר לנצח כזה המנון.
אם יש מישהו שלא רוקדת לו הרגל במהלך לפחות חצי מהשירים – משהו לא בסדר איתכם

בנימה אופטימית זו, שיהיה לכולם שבוע מוצלח ורגוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה